[Forum] Wine vil ikke dø

From: Sune Mølgaard <sune@molgaard.org>
Date: Fri Nov 23 2001 - 15:01:45 CET

Hejsa.

Jeg forsøger at køre programmet "Roger Wilco" (voicecomm) med wine('cd
/c/Program\ Files\Roger\ Wilco;wine --managed roger.exe'), men
undertiden hænger programmet.

Normalt ville jeg 'ps ax' for at finde PIDs for wine, men så hænger ps.
Søger jeg at liste indholdet af procesbibliotekerne i /proc, så hænger
ls også, når jeg når til det famøse PID. Needless to say har 'kill'
ingen effekt.

Det betyder desværre også, at 'reboot' hænger, når den prøver at lukke
dette PID.

Har nogen set noget lignende, og er der noget, man kan gøre?

Med venlig hilsen,

Sune Mølgaard

--
"One of the main causes of the fall of the Roman Empire was that,
lacking zero, they had no way to indicate successful termination of