Re: [Forum] GTK + enlightenment

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Fri Nov 23 2001 - 10:51:00 CET

On Fri, 23 Nov 2001 hh99-213@uv.silkehs.dk wrote:

Hej

> jeg troede sagtens man kunne køre enlightenment alene, men hvis man ikke kan
> ændre på buttons osv. er det jo ikke sjovt :(

Du kan jo sagtens køre enlightenment alene, problemet er, at enlightenment
(ligesom WindowMaker, FVWM osv.) ikke forholder sig til looket gtk, qt og
lign. gui-miljøer. Der skal du have specielle tools.

Prøv at søge på freshmeat og se, om ikke der findes nogle tools, der kan
manipulere med gtk-themes. Det kan der meget vel være.

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.