[Forum] enlightenment skipper button config.

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Thu Nov 22 2001 - 22:47:19 CET

hejsa alle...

endnu et prob med redhat, har været inde og kapre det theme i kan se et screenshot af på
http://www.themes.org/themes/224/screenshot/

jeg kan sagtens få det til at virke, undtagen een ting, knapperne er stadig kedelige og grå i vinduerne. jeg har sat enlightenment som eneste windowmanager (altså, deaktiveret gnome) men... stadig grå

hvad gør jeg forkert? er det fordi den før har kørt gnome? eller er det fordi det "kun" er enlightenment 16?