Re: Sv: [Forum] dual-boot problem ???

From: Leif Rasmussen <leif@lera-komm.dk>
Date: Wed Nov 21 2001 - 17:36:06 CET

Hej moderator eller den der styrer denne mailliste !

Helge Christiansen skrev bl.a.:
>Tak for din belæring, det skal indledningsvis siges at mit modersmål er dansk og mit kendskab til
>engelsk ikke det bedste, jeg har derfor undladt, at sætte mig nærmere ind i teksten på dit
>medsendte link http://sunsite.dk/RFC/rfc/rfc1855.html, det skyldtes nu ikke kun at teksten
>ikke er på dansk, det problem havde jeg såmænd nok overvundet, men sidde og spilde tid på
>at fortolke hvad en eller anden guru har gjort sig tanker om i 1995 det ligger nu ikke lige for mig.

Jeg vil gerne bede om, at denne diskussions subject ændres / evt. flyttes over i et andet forum !

Endvidere vil jeg gerne forhøre mig, om Jakob Melbye fik problemet løst ?

Mvh.
Leif

PS: Jeg har ikke læst rfc1855, men jeg vil forslå, at der indføres en regel noget i retning af,
at det der står i mailen bør indeholde, det der står i subject !