Sv: [Forum] dual-boot problem ???

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Wed Nov 21 2001 - 13:32:09 CET

Hej

Tak for din belæring, det skal indledningsvis siges at mit modersmål er dansk og mit kendskab til engelsk ikke det bedste, jeg har derfor undladt, at sætte mig nærmere ind i teksten på dit medsendte link http://sunsite.dk/RFC/rfc/rfc1855.html, det skyldtes nu ikke kun at teksten ikke er på dansk, det problem havde jeg såmænd nok overvundet, men sidde og spilde tid på at fortolke hvad en eller anden guru har gjort sig tanker om i 1995 det ligger nu ikke lige for mig.
Jeg syntes selv at Linux er et interessant alternativ til MS og syntes også selv at jeg gør et stort arbejde for at udbrede kendskabet til systemet, dette til trods må vi jo konstatere, at udbredelsen ikke går foruroligende hurtigt, men som spørgeren der startede denne debat konstaterer

> " Hvad får I ud af det (næppe nye aalug-medlemmer) ?"

Til det svarer du

>Det er heller ikke meningen - derimod ønsker vi naturligvis at vores
>medlemmer lærer at begå sig på en måde hvor de ikke ligefrem er til
>gene for de øvrige medlemmer.

Nu er det jeg spørger, er det en misforståelse eller opfatter "aalug" det som en belastning når der tilmelder sig nye medlemmer ??

MVH Helge