RE: [Forum] re: dual boot problem ???

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Wed Nov 21 2001 - 12:12:11 CET

> windows folk
> xxxx" og lignende
> altså nødt til
> >
> Kørte han et Mickey produkt? Jeg ved at Netscape også kan
> sættes til at
> lave den slags unoder - og svaret ville have været præcist det samme.
> Spørgsmålet går på helt almindelig Netiquette (eller rettere,
> hvad der er
> god/acceptabel opførsel) og det ændrer sig ikke hvad enten
> man bruger det
> ene eller det andet os/program.

Jeg syntes at folk skal vise sig fra den gode side og gør opmærksomme på
ting i stedet for bare at skrive ting som: "Jeg kan godt love dig at du også
fremover vil høre for den slags - så budskabet er stadig: Læs og forstå RFC
1855"

Det vil jeg opfatte som en trussel. Og det er faktisk et frit land vi lever
i!

Denne listes formål er ikke at opdrage folk til at bruge en standard som
nogen syntes er svaret på alting, men en liste hvor man kan stille spm. om
linux

Mvh Bjarke