Re: [Forum] re: dual boot problem ???

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Wed Nov 21 2001 - 12:05:25 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 11:50:00AM +0100, Esben Nielsen wrote:
> Jeg synes nu nok vi Linux folk bør passe på. Godt nok er windows folk
> nogle forkælede folk, der naivt bruger M$' programmer og bryder alle
> "standearder", men ved at stille os op og sige "læs RFC xxxx" og lignende
> bekræfter vi dem blot i deres fordomme om Linux. Vi bliver altså nødt til
> at overbevise folk om, at vi er progressive og ikke bare nogle der
> surmuler over M$.

Kørte han et Mickey produkt? Jeg ved at Netscape også kan sættes til at
lave den slags unoder - og svaret ville have været præcist det samme.
Spørgsmålet går på helt almindelig Netiquette (eller rettere, hvad der er
god/acceptabel opførsel) og det ændrer sig ikke hvad enten man bruger det
ene eller det andet os/program.

vh

Mads Toftum

--
With a rubber duck, one's never alone.
              -- "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"