Re: [Forum] re: dual boot problem ???

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Wed Nov 21 2001 - 11:50:00 CET

Jeg synes nu nok vi Linux folk bør passe på. Godt nok er windows folk
nogle forkælede folk, der naivt bruger M$' programmer og bryder alle
"standearder", men ved at stille os op og sige "læs RFC xxxx" og lignende
bekræfter vi dem blot i deres fordomme om Linux. Vi bliver altså nødt til
at overbevise folk om, at vi er progressive og ikke bare nogle der
surmuler over M$.

Esben