Re: [Forum] re: dual boot problem ???

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Wed Nov 21 2001 - 11:31:43 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 01:38:58AM +0100, web-pen wrote:
> Tjah, undskyld html-mailen - tak til henrik for dit fors?g p? hj?lp.
> Og en stille undren over at I andre gider spilde tid p? at korrekse - i
> stedet for at hj?lpe. Hvem f... er fejlfri, jeg er ikke ;-)

Faktisk mener jeg at det er at hjælpe - du gør noget som ikke er velset
og Brix giver dig et hint om hvad du bør gøre. Alternativet er at du
ender med at blive ignoreret fordi folk ikke vil spilde deres tid på dig.

> Hvad f?r I ud af det (n?ppe nye aalug-medlemmer) ?

Det er heller ikke meningen - derimod ønsker vi naturligvis at vores
medlemmer lærer at begå sig på en måde hvor de ikke ligefrem er til
gene for de øvrige medlemmer.

> Men s?dan er det heldigvis ikke altid i aalug-forum.

Jeg kan godt love dig at du også fremover vil høre for den slags - så
budskabet er stadig: Læs og forstå RFC 1855

vh

Mads Toftum

--
With a rubber duck, one's never alone.
              -- "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"