Re: [Forum] suse 7.3

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Mon Nov 12 2001 - 09:27:28 CET

On Fri, 9 Nov 2001, Helge Christiansen wrote:

> Jeg har et par emner der er interesseret i en kopi af SuSE 7.3, men
> jeg har hørt at det ikke skulle være lovligt at kopiere SuSe.

SuSE er ikke så glad for det, og har lavet nogle numre, så man ikke
umiddelbart kan kopiere CD'en (skulle dog kunne omgås).

De plejer imidlertid at lave en download-version, der har alt det
essientelle med.

> Jeg kan ikke se at det fremgår hverken af indpakningen, manualen eller
> fakturaen, jeg mener også det lyder usandsynligt, idet man jo kan låne
> hele molevitten på biblioteket, godt nok efter en leveringstid på
> adskillige mdr.

Hvis først man har købt et sæt skiver må man installere det på alle de
maskiner man overhovedet kan få fingrene i.

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.