Re: [Forum] OpenBSD-skiver

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Fri Nov 02 2001 - 21:56:27 CET

On Fri, 2 Nov 2001, Morten Liebach wrote:

> Du kan finde uofficielle ISO'er på

Jeps. Jeg fandt et sæt et andet sted (står og downloader nede på arbejde).

> Det er ikke tilladt at kopiere de officielle CD'er, layoutet er (c) Theo
> de Raadt og han tillader ikke at man kopiere dem.

Oki. Så vil jeg købe et sæt, hvis jeg føler de bibringer mig noget
fornuftigt i forhold til FreeBSD.

> Hvis du kommer til mit foredrag tirsdag kan du låne mit sæt 2.9 CD'er

Ved jeg ikke endnu, så det må vi hellere droppe :)

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.