Re: [Forum] Stofanet og DHCP

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Thu Nov 01 2001 - 11:51:35 CET

Nej, det er ikke den forbindelse der lukker. Det er helt nede i IP laget.
Det andet er bare et hack de har lavet i deres router så den åbner og
lukker for bestemte IP-adresser. Mit problem er meget dybere: Jeg kan ikke
engang få fat i login -serveren! Mit ethernet kort mister sit IP!

Esben Nielsen
Work:
 Cotas Computer Technology A/S
 Paludan Mullersvej 82