Re: [Forum] Emacs: Tabulator-tegn

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Mon Oct 29 2001 - 00:27:16 CET

On Mon, 2001-10-29 at 00:18, Esben Nielsen wrote:
> Så vidt jeg kan se af begge løsninger vil jeg stadig have nogle tabulator
> tegn i mit fil - de vil blot fortolkes anderledes af Emacs. Det er
> sådantset ikke problemmet - det er hvad andre editore opfatter dem som,
> som er problemmet.

Hmmm... Når jeg koder med Emacs (Hvilket jeg altid gør ;) så bruger
Emacs slet ikke TAB-tegn. Den indsætter et antal SPACE-chars istedet...

Dette gør, at filen ser ens ud i enhver editor, for ikke at tale om
mail-client, kildetekst inkludering i LaTeX2e osv. Jeg går ud fra, at
det er dette du savner?

Hvilken major-mode er det, der giver dig disse problemer?

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>