Re: [Forum] MagicPoint

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Sat Oct 27 2001 - 21:29:37 CEST

On 27, Oct, 2001 at 12:23:34AM +0200, Kasper Kamp Simonsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg har to problemer som med magicpoint som jeg håber i kan hjælpe med
>
> 1) Hvordan får jeg den til at vise <% (som i asp begynd)
> % er jo det mgp bruger som commando?
> Hvis jeg skriver <% så brokker den sig, hvis jeg skriver
> <\% så viser den også bare <\%, og det skal den jo ikke :-(

Det eneste jeg ikke kan få til at virke er hvis % står allerførst p
linien, hvis der bare er et space eller noget andet er der ingen
problemer. <% osv. virker også fint.

> 2) Jeg har to billeder som har transparent background, men
> det ene billedet vises med lyserød background og det andet
> vises med hvid background, hvad gør jeg her?

Ikke lige nogen ideer, andet end jeg har set transparente baggrunde have
mange interessante farver i forskellige programmer ...

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk>