[Forum] gcc- compileren

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Tue Oct 23 2001 - 02:14:27 CEST

Når jeg placerer en cout i en funktion i gcc-compileren porteret til dos af
delorie - djgpp - compiler filen fint, men under linux brokker den sig over,
at cout og endl er ukendte for funktionen udregn() og giver en række mulige
funktioner for objektet. Hvilken een skal jeg bruge? Hvor kan jeg hente hjælp?

I gcc-3 er proceduren for filåbning ændret, og man skal tilføje en kode efter
det kendte system '666' o.l. Men det virker ikke for mig. Hvem kan lære mig
at læse .h filer og forstå dem? Hvor kan man erfare, hvilke nye rettelser der
er i de nye versioner af gcc-compileren? Er der et site med "Sådan gjorde du
før - Sådan gør du nu" ?

--
Greetings / Med venlig hilsen
Claus L. Wilson