Re: [Forum] Postfix

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Sun Oct 21 2001 - 11:04:23 CEST

On Sun, Oct 21, 2001 at 10:57:25AM +0200, Kasper Kamp Simonsen wrote:

> Kræver det ikke at man har sendmail installeret? Jeg har jo postfix?????

Hov, skulle et ? ikke være mere end nok?
Postfix lægger en replacement sendmail kommando ind - hvis du prøver at
bruge /usr/sbin/postfix får du noget i stil med:

postfix: error: to submit mail, use the Postfix sendmail command
postfix: fatal: the postfix command is reserved for the superuser

vh

Mads Toftum

--
With a rubber duck, one's never alone.
              -- "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"