Re: [Forum] Postfix

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Sun Oct 21 2001 - 00:45:00 CEST

On 20 Oct 2001, Kasper Kamp Simonsen wrote:

> /etc/postfix/main.cf skulle lige have en linie der hed myorigin =
> mail1.stofanet.dk

*Argh* selvfølgelig. Godt du selv fandt den :)

> I høre mere når jeg får problemer med mutt eller procmail ;-)

Hehe... Mutt må du dælme klare selv :) - mht. procmail: Start med at læse
man-siderne til egrep. Det er den der bliver brugt bag facaden. Så du kan
altid teste dine regler med egrep op mod en mail-spool fil.

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.