[Forum] Samba

From: Jesper Fruergaard Andersen <aalug@skydiver.dk>
Date: Fri Oct 19 2001 - 18:41:46 CEST

Hvem var det der snakkede om samba sidst den 7 ved prosa?

Jeg forsøger at få samba til at lege flere servere ved anvendelse af
netbios aliases og inkludere med %L. Det virker også nogenlunde, der er dog
2 ting jeg ind til videre ikke helt synes virker. Hvis jeg sætter server
string forskelligt får de alle den fra "master netbios navnet".
Selvom jeg sætter load printers = no, er der stadig en printermappe, men
det skal der måske altid være?

Kan man godt bruge forskellig security i de forskellige servere,
det synes jeg nemmerligt heller ikke virker.

Det er btw. en version 2.2.2 jeg prøver med.

--
Jesper