[Forum] når det vælter ud af printeren med meningsløse papirark...

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Fri Oct 19 2001 - 05:01:37 CEST

Det er tilsyneladende ikke cups, der udskriver, for der har jeg slettet alle
jobs. Jeg har kigget lidt rundt omkring i /var og fjernet 100 filer et eller
andet sted. Hvor mange printsystemer kan der være igang i en mandrake på een
gang? Hvordan får jeg afbrudt mine jobs? Så jeg kan komme til at få udskrevet
noget fornuftigt uden at absolut måtte gemme det som staroffice og udskrive
fra windows?

--
Greetings / Venlig hilsen
Claus Ladekjær Wilson