Re: [Forum] siemens notebook u/cdrom drev

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@mail1.stofanet.dk>
Date: Sat Oct 13 2001 - 19:44:38 CEST

> (gerne Mandrake som jeg ellers kører med) ind på min 486dx4-75 hd800 Mb -

Det kunne være du skulle kigge på debian, den fylder ikke så meget.
Desuden kan du installer den over nettet ved hjælp af 3 disketter.

> Hvornår er det nu I mødes? (Jeg kunne ikke finde noget på hjemmesiden - måske
> har jeg ikke kigget godt nok efter)

De næste 5 kommende arrangementer står nederst på forsiden.

http://www.aalug.dk

Arrangementer listen for resten af året findes på

http://www.aalug.dk/adict/mgroup.php?organizer=AaLUG

--
/Kasper