[Forum] RE: [Forum] Ingen forbindelse til Lasat Speed II på ttyS0 på bærbar

From: Gorm <gd@privat.dk>
Date: Fri Oct 05 2001 - 22:14:04 CEST

Hej Karsten
Jeg har det samme problem som dig, dog har jeg en stationær maskine som jeg
installeret Mandrake 8.0 på. I den forbindelse bruger jeg et Lasat Speed II
modem, ligesom dig. Jeg har forsøgt alt mellem himmel og jord. Jeg havde en
hotline på en måned (som jeg har betalt for) på mandrake hvor jeg kun gik
efter en løsning på dette ene problem i samarbejde med temmelig mange
eksperter. Jeg fandt dog ud af (tilsidst) at et Lasat Speed II modem ikke er
et rigtigt ISDN modem men en mellemting mellem et normalt modem og et ISDN -
hvilket bliver styret i Windows.
Jeg har til dags dato ikke fundet en løsning - og jeg mener jeg har forsøgt
alt, lidt træls da det har gjort at jeg ikke bruger LInux i dag men stadig
Windows hvilket er ufatteligt træls.

Men hvis du finder en løsning på problemet ville du komme med i min aftenbøn
hvis du sendte en mail :-)

Mvh Gorm