Re: [Forum] outgoing mail

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Mon Oct 01 2001 - 21:57:05 CEST

On 1 Oct 2001, Kasper Kamp Simonsen wrote:

> Men hvordan sender jeg mail? Det skal jeg vel gøre igennem sendmail ikk?
> men hvis jeg så ikke er online, hvad gør sendmail så, venter den med at
> sende til jeg kommer online, eller dør den msg bare??

Jeg kender ikke rigtig sendmail, men postfix kan anbefales. Den kan bla.
sættes til bare at spoole din mail, og så kan du jo bede den om at høvle
mailen afsted, når du er online.

Så google dig frem til postfix's hjemmeside. Så skulle du kunne komme et
pænt stykke videre.

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.