Re: [Forum] outgoing mail

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Mon Oct 01 2001 - 21:27:03 CEST

> Hvis denne maskine altid er online altid kan du jo bare køre SSH på den
> og sende og modtage mail på den, uanset hvordan du er online.

Ja, men så har jeg ingen mail når jeg er offline, det går ikke.

> Dit spørgsmål lyder lidt til at du er lidt forvirret.

Tjaaa lidt forvirret er man vel altid :-)

Jeg vil bruge fetchmail til at hente mail med, det skulle der ikke være
noget i vejen med.

Jeg vil bruge mutt som mail reader, det skulle også gerne være lige til.

Men hvordan sender jeg mail? Det skal jeg vel gøre igennem sendmail ikk?
men hvis jeg så ikke er online, hvad gør sendmail så, venter den med at
sende til jeg kommer online, eller dør den msg bare??

--
/Kasper