[Forum] outgoing mail

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Sun Sep 30 2001 - 22:44:42 CEST

Hejsa...

Jeg har lige lidt spørgsmål omkring outgoing mails.

Jeg har en notebook, som jeg godt vil kunne læse og sende email fra.

Nogen gange har jeg notebooken hjemme, hvor jeg sidder bag en firewall
der køre nat.

Nogen gange er jeg på nettet via modem.

Nogen gange sidder jeg på mit arbejde, hvor vi har en 3. isp.

Jeg havde tænkt mig at bruge mutt som mail reader, så det er vel
sendmail eller postfix jeg skal have konfigureret, og giver det
problemer at jeg ikke altid sidder på den samme forbindelse?

--
/Kasper