Re: [Forum] NEWS server

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Tue Sep 25 2001 - 23:28:51 CEST

On Tue, Sep 25, 2001 at 09:36:20PM +0200, Paul Martin Bendixen wrote:
> Hallo!
> Var det ikke noget med at vi engang havde en news server? Hvad skete der med
> den?

Jeg lukkede den pga. problemer med vores mail2news gw.

> Det sidste jeg h?rte var at den var nede pga. en mindre sikkerheds ting
> og at den ville v?re oppe s? snart muligt, kort efter kom en mail fra ProGuy
> ( aka Paul Fleischer ) om hvad man kunne g?re ved det.

Det har jeg så ikke hørt noget om - så det skal have i maj eller tidligere -
IIRC trak jeg stikket en gang i juli.

> Nu er der g?et en m?ned+ s? jeg t?nkte p? hvorn?r den kommer op at k?re
> igen?

Lige nu er der mere
fokus på at få sat en ny server op end på at lave news adgang til det par
brugere der fra tid til anden har brugt det.

> Personligt synes jeg at det er rarere at l?se news med en newsreader end en
> webmail

Det er jeg skam ganske enig i - men så var det måske en ide med en pop3 konto
i stedet ;-)

vh

Mads Toftum

--
Logic is a systematic method of coming to the wrong conclusion with confidence