[Forum] Sv: [Forum] En nybegynder har brug for hjælp!

From: helge christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Tue Sep 18 2001 - 23:59:28 CEST

Hej
Hvis vi kan gå ud fra, at suse 7.2 + win2k kører på samme måde som suse 7,0 + win2k er der intet til hindring for at du kan bruge dual boot med LILO som boot-loader, jeg kører det selv og det virker helt upåklageligt. Såfremt du ikke er helt du's med suse har du jo også den mulighed at installere LILO på en floppy og så starte begge systemer fra floppy'en
Det skal dog lige pointeres at jeg kører med FAT32 og ikke NFTS filsystem på min HD, men det antager jeg også du gør.

MVH. Helge