[Forum] En nybegynder har brug for hjælp!

From: Camilla og Christian <cccw@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue Sep 18 2001 - 18:44:17 CEST

Hey!

Jeg er den lykkelige ejer af en udgave af "SuSE LINUX 7.2 professional".
Mit spørgsmål er så:
Hvordan vil det være nemmest for mig at installere?
Jeg har følgende drev
c:\ (et 20 GB drev til windows backup)
d:\ (et 40 GB drev hvor windows 2000 professional er installeret)
e:\ (en cd-rom brænder)
f:\ (en cd-rom)
Jeg vil være ked af at skulle slette Windows, så jeg har anskaffet mig en IDE-controller og en 40 GB HD mere.
Jeg havde tænkt mig at bruge LILO-boot, men er så blevet fortalt af en ven, at det ikke er muligt, når jeg bruger W2K.
Er det rigtigt? Hvad vil I råde mig til at gøre?

Mvh.

Christian Winther.