RE: [Forum] Hvilket ISDN modem.

From: <frier@daimi.au.dk>
Date: Tue Sep 04 2001 - 08:50:08 CEST

Hej Gorm.

Quoting Gorm <gd@privat.dk>:
[...]
> Har du fået det til at virke. Hvis ikke så prøv at se på:
> http://sunsite.dk/njlug/artikler/KPPP%20Guide/

Nej, jeg har ikke fået det til at virke - men jeg har heller ikke haft mulighed
for at prøve :-) Jeg har nemli' ikke selv isdn, men forsøger at hjælpe en af
mine venner på Silkeborg-egnen... Det sløver jo hele processen noget ned at jeg
ikke kan fixe det her på 'værkstedet'.

Hvis jeg bruger et opkaldsprogram som fx. kppp, kan jeg så slippe for at lave
et chat script?

[...]
> Hvis du har fået det til at virke, har du så ikke et tips.

Som sagt endnu ikke, men det skal nok komme når jeg får det til at virke.

Mvh Christian