Re: [Forum] Hvilket ISDN modem.

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Sat Sep 01 2001 - 00:39:57 CEST

On Fri, 31 Aug 2001, Gorm wrote:

Hej

> det nogen der har et forslag til et ISDN modem der virker godt under Linux -
> og hvilken udbyder det er (Teledanmark STØTTER NEMLIG IKKE LINUX :-(.

Jeg har glimrende erfaringer med mit Zyxel Omni TA128, kombineret med abb.
fra både TDC Internet og Tiscal (eller Image Scandinavia som de hed
dengang).

Der er i øvrigt nok ikke ret mange udbydere der direkte understøtter
Linux, men det skulle nu ikke være noget problem, at bruge Linux sammen
med de fleste udbydere.

/Jens

--
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.