Re: [Forum] Hvilken Inkjet Printer?

From: Paul Martin Bendixen <pbendixen@hotmail.com>
Date: Wed Aug 29 2001 - 18:42:26 CEST

Lexmark ( www.lexmark.com ) har af en eller anden grund fundet ud af at de
vil prøve at give Linux et break, til min fars hjemmevirksomhed ( som jeg er
stolt af at kunne sige kører 100 % Linux ) har jeg derfor skaffet en Lexmak
Z33 printer fra EL-Giganten i True ( ved Bilka ) hvor den kostede 1.000,-
med USB kabel ( A-B ) den understøtter RH => 7.0 Suse => 7.0 mandrake => 7.2
og caldera 2.5 kernel, Debian kender jeg ikke noget til men det er i bund og
grund en RPM pakke så mon ikke den kan konverteres? ( eller bruges ) efter
Driveren var hentet fra USA serveren var der ingen prob. dog var den side
nede en god del af dagen så jeg erfarede at de europæiske sider ikke har
driveren.
Printeren er god og skriver pænt ud, installationen var smertefri og der er
et sødt lille printer konfigurationsprogram med, hvor du kan indstille papir
type / størrelse m.v.
Den er nok en anbefaling værd, om ikke andet fordi firmaet selv har udviklet
en driver

Håber det hjælper

                  Paul M. Bendixen
                          Pbendixen@hotmail.com