Re: [Forum] Hvilken Inkjet Printer?

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Tue Aug 28 2001 - 06:38:46 CEST

Jeg har ikke prøvet endnu, men ved at hp understøtter linux med nogle
styre-programmer til
kig nærmere på
hpinkjet.sourgeforge.net
Jeg bruger selv hp890c, og det virker prima med cups, men den er edderlangsom
- øv! Med RH og ren lpr brugte den alt for megen blæk, men det har ændret sig
med cups heldigvis. Jeg forestiller mig, at man kan indstille kvalitet og
blækforbrug med programmet fra ovenstående link.

--
Greetings / Venlig hilsen
Claus Ladekjær Wilson