[Forum] De sidste debian problemer løst: løsning

From: Thomas G Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Fri Aug 24 2001 - 09:28:11 CEST

Hejsa

Ok, nu fik jeg oxo lyden til at birke, jeg aktiverede stable versionens
download og hentede sndconfig pakken. Derefter fjernede jeg alsa
(og dens rod i /ets/modules.conf) og kørte en modprobe på sb med
konfigurationen, derefter virkede mit lydkort fint! Nu mangler jeg
bare at loade modulet automatisk, men jeg regnede med at jeg bare
kunne smide en modprobe ind i /etc/modules.conf (forkert?)

Tak for hjælpen alle, ny kan jeg endelig nyde debian!

mvh

Thomas G. Kristensen