Re: [Forum] Tak for hjaelpen, mangler kun lyd og dansk

From: Thomas G. Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Wed Aug 22 2001 - 23:03:05 CEST

Kan desværre ikke få den rettet til (har btw. dansk support på keyboard
nu, så tak for hjælpen =)

Hvordan konfigurerer jeg oss i stedet? jeg har installeret modulet...

Det er lidst svært at finde ud af hvad der er i vejen med skidtet, ingen der har en ide? Den viser de underligste konfigurationer under wintendo så...