[Forum] Tak for hjaelpen, mangler kun lyd og dansk

From: Thomas G. Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Wed Aug 22 2001 - 20:49:56 CEST

Hejsa alle!

Mage tak for hjaelpen med at faa debian op og koere, kun to nye
problemer er opstaet...

Min xkb roder lidt rundt, og derfor kan jeg ikke indtaste de tre
beroemte taster samt finde forskellige tegn. Hvis jeg koerer xkbsel kan
jeg vaelge usa og slovakiet eller saadan noget, hvad goer jeg???

Derudover virker alsa ikke, er det ikke den bedste til lyd? Jeg har et
muse lydkort, og har proevet at configurer til sb pro, men den skriver
intet om alsa ved boot, men kun at alsa ikke er startet ved shutdown...
jeg koerer btw. enlightenment...

Hvad mangler jeg? og hvorfor?

Mvh

Thomas G. Kristensen