[Forum] helo all! stadig X under debian

From: Thomas G Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Mon Aug 20 2001 - 22:28:11 CEST

Hej alle!

Jeg kan stadig ikke få X til at køre nogen programmer. Når jeg starter
X får jeg bare en tom flade med de sædvanlige krydser, og en markør
der er et kryds. Jeg har installeret enlightenment og kørt installen
til den, men det virker stadig ikke. Jeg har rodet i alle de filer
jeg kunne finde på. Jeg har prøvet alt, er der nogen der har prøvet
noget lignende? Hvorfor kan jeg ikke få nogle paneler eller noget
frem i X??? det er stadig X4 og mus og alt virker. Hvordan kan jeg
starte noget som helt, og helst enlightenment...

mvh

geko