[Forum] Næsten debian oppe, mangler GNOME...

From: Thomas G Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Sun Aug 19 2001 - 21:55:19 CEST

Hejsa alle.

Først: MANGE TAK FOR AL HJÆLPEN, nu virker X endelig med mit geforce
=) skulle bare bruge den X ver. 4. Til gengæld mangler jeg GNOME,
jeg har den installeret så vidt jeg kan se, men skal den også opgraderes
eller hvorfor får jeg kun stnd. baggrunden (i ved, den med krydser
=) ) og ikke andet at se? Hvorfor starter gnome ikke op? Har været
forbi debianhelp.org, men fandt ikke andre der havde problemet. Jeg
har prøvet at starte gnome-session ved at indsætte en gnome-session
i forsk. filer (.xsession og .xinitrc) men det virker heller ikke.
. skal jeg have opgraderet GNOME as well? og hvordan opgraderer
jeg den til at virke med X 4? Eller er det bare en simpel kommando
et sted, og så virker alt?

mvh

Thomas G. Kristensen