Re: [Forum] compile error module emu10k linux 2.4.8

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Mon Aug 20 2001 - 01:55:10 CEST

Jeg har fået kompileret, men når jeg booter på kernen kvitterer maskinen med
unresolved symbol (skærmen fuld) - mest omhandlende inode og diverse
filsystem-områder, som jeg ikke ved så meget om
derefter
bootes nogenlunde normalt - er det noget andre har set?

Jeg har reiserfs på root-device

--
Greetings / Venlig hilsen
Claus Ladekjær Wilson