Re: [Forum] Min Mandrake 7.2 arbejder vildt...

From: Bruno Thomsen <bruno.thomsen@get2net.dk>
Date: Thu Aug 16 2001 - 18:23:48 CEST

gunner carstens wrote:

> Jeg har fundet ud af at Netcsape nogle gange ikke lukker ned selv om en
> bruger logger ud. Den kører altså i baggrunden - og viser sig i "top"
> kommandoen.( Er Netcsape generelt dårlig... den går ofte ned for mig ..
> men det er den eneste jeg kan komme ind på min bank med )
>
> Men forsøger jeg så at "kill"'e den, vil den ikke forsvinde. Heller ikke
> hvis jeg logger ind som root. Er der noget med en udvidelse af "kill"
> man kan bruge?
> /gunner

Hvis i synes at Netscape er fuld af fejl kan i jo prøve Mozilla, som er
baseret på Netscape men der er rettet en masse fejl. Du kan stadig bruge
din Netscape Bookmarks i Mozilla (det samme gælder for din mail i
Messenger).

Bruger du Nautilus sammen med Gnome? fordi første gang du starter den
spøger den om du vil bruge "Fast Search", det er lidt lig Slocate men
den køre bare igennem alle filerne på harddisken igen og igen, dog med
en mindre pause imellem hver gang. Første gang jeg bruge Nautilus, sagde
jeg selvfølgelig ja til det, men det var ikke til at leve med, fordi
disken arbejdede næsten 24/7.

Bruno.