[Forum] Debian med x ver. 4

From: Thomas G Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Wed Aug 15 2001 - 21:00:06 CEST

Hejsa

Er der ikke nogen der ved nøjagtigt hvilke filer jeg skal downloade
for at køre X version 4 (og hvilke jeg skal have fjernet igen). Jeg
regner med at jeg bare skal bruge filnavnene og så hente dem via
ftp fra ftp.debian.org (eller ftp.se.debian.org eller lignende).
Jeg mangler bare listen over nødvendige filer, jeg vil gerne have
at jeg har dem til efter installationen oxo, så jeg regnede med at
det ikke var nok bare at rode med atp-get... (har jeg ret i den påstand?)

mvh
Thomas G. Kristensen