Re: [Forum] Min Mandrake 7.2 arbejder vildt...

From: gunner carstens <g.c@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Aug 13 2001 - 23:03:11 CEST

> Umiddelbart lyder det somom den løber tør for hukommelse og swap,
> hvorefter den begynder at swappe helt vildt (som den ikke kan) og så
> begynder "tilfældige" processer at dø. Jeg vil holde lidt øje
> på en top for at se hvilken processer der bruger så meget ram og
> om du har nok swap.
Jeg har fundet ud af at Netcsape nogle gange ikke lukker ned selv om en
bruger logger ud. Den kører altså i baggrunden - og viser sig i "top"
kommandoen.( Er Netcsape generelt dårlig... den går ofte ned for mig ..
men det er den eneste jeg kan komme ind på min bank med )

Men forsøger jeg så at "kill"'e den, vil den ikke forsvinde. Heller ikke
hvis jeg logger ind som root. Er der noget med en udvidelse af "kill"
man kan bruge?
/gunner