Re: [Forum] Debian og geforce

From: Sune Mølgaard <sune@molgaard.org>
Date: Mon Aug 13 2001 - 00:06:38 CEST

Thomas G Kristensen wrote:
> Ok, jeg har fundet ud af at tjekke forummet via webibterfacet, men
> ingen har rigtig svaret.
>
> Er der ikke nogen der har en ide til hvilket kort jeg skal sætte
> mit geforce til at lege? Jeg har installeret xserver-svga på debian
> boxen, men jeg ved ikke hvilket kort jeg skal vælge, none har det
> emd ikke at virke helt... =)
>
> mvh.
>
> Thomas G. Kristensen

Du kan jo starte med "nv", som følger med X.
Selv bruger jeg nVidias egne drivere, som nok er at foretrække:
http://www.nvidia.com/docs/lo/201/SUPP/NVIDIA_GLX-1.0-1251.tar.gz
og
http://www.nvidia.com/docs/lo/200/SUPP/NVIDIA_kernel-1.0-1251.tar.gz

Jeg ved ikke, hvilket program du bruger til at generere din XF86Config,
men jeg kan sende dig min egen, som du kan bruge som reference.

Med venlig hilsen,

Sune Mølgaard

--
It is one of the superstitions of the human mind to have imagined that
virginity could be a virtue.