Re: [Forum] Min Mandrake 7.2 arbejder vildt...

From: Sune Mølgaard <sune@molgaard.org>
Date: Sun Aug 12 2001 - 22:50:06 CEST

Erwin Lansing wrote:
> On Sun, Aug 12, 2001 at 09:26:49PM +0000, gunner carstens wrote:
> Jeg vil holde lidt øje
> på en top for at se hvilken processer der bruger så meget ram og
> om du har nok swap.
>
> /erwin

Angående det, hvor meget swap er så tilstrækkeligt? Jeg har undertiden
det samme problem, og ser også, at X bruger mere og mere hukommelse, jo
længere maskinen kører. Den står tændt 24/7, så jeg lukker X ned fra tid
til anden, blot for at frigøre hukommelse. Jeg har 256 Mb ram, så det
burde jo egentlig ikke være nødvendigt. Mit system er baseret på RH 7.1,
men med de fleste pakker afinstalleret, og kompileret/installeret fra
source. Kernen er 2.4.5 med SGI's XFS, og med nVidias drivere til mit
GeForce 2 MX. X er 4.1.0.

Med venlig hilsen,

Sune Mølgaard

--
I can resist everything except temptation.
- Oscar Wilde (1854-1900)