Re: [Forum] Min Mandrake 7.2 arbejder vildt...

From: Erwin Lansing <erwin@lansing.dk>
Date: Sun Aug 12 2001 - 22:36:23 CEST

On Sun, Aug 12, 2001 at 09:26:49PM +0000, gunner carstens wrote:
> To gange i dag medens jeg brugte Konqueror til almindelig surfing på
> nettet, gik den berserk ( arbejder vildt, skærmen fryser næsten, så
> begynder ikoner at forsvinde fra den nederste programlinie og tilsidst
> var hele Gnomes "fod"linie væk og skærmen gik i sort).

Umiddelbart lyder det somom den løber tør for hukommelse og swap,
hvorefter den begynder at swappe helt vildt (som den ikke kan) og så
begynder "tilfældige" processer at dø. Jeg vil holde lidt øje
på en top for at se hvilken processer der bruger så meget ram og
om du har nok swap.

/erwin

--
Erwin Lansing 		-- 		http://droso.org