[Forum] debian + geforce + usb mus

From: Thomas G Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Thu Aug 09 2001 - 16:22:31 CEST

dawsen alle

nu da jeg har fået fat i debian og har prøvet at installerer det
er jeg løbet ind i nogle problemer...

når jeg har konfigureret mit x (med xserver-svga) og jeg starter
op prøver den at skifte til noget graphich mode hvorefter den blinker
et par gange og skærmen se meget underlig ud, det er stadig en slags
konsol-mode, men det er ikke til at se hvad der foregår... Hvis jeg
skifter til de andre konsoller er det samme på dem...

Derudover kan jeg ikke få min logitech usb (trådløse) mus til at
virke når jeg prøver at konfigurer den i samme X-konfiguration...

Nogen der ved hvad der er i vejen

(det er btw. et geforce 2 kort)

Svar venligst på geko@g2k.dk ellers har jeg problemer med at læse
det, da jeg ikke kan hente min post fra thomas.gk@get2net.dk uden