Re: [Forum] Kernel 2.4.7 Problemer...

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Tue Jul 31 2001 - 04:31:00 CEST

On 29 Jul 2001 21:22:16 +0200, Henrik Brix Andersen wrote:
> Jeg opgraderede her den anden dag til kerne 2.4.7, men har efterfølgende
> haft nogle underlige problemer.
>
> Pludseligt, og ude varsel (ingen syslog messages, intet), "fryser" min
> maskine bare. Jeg kan ikke reproducere fejlen, da den tilsyneladende
> opstår helt tilfældigt.

Jeg har muligvis fundet fejlen:
Min USB controller og mit lydkort delte IRQ, ikke at det har givet
problemer før. Nu har jeg prøvet en anden opsætning af IRQ'er, og det er
stabilt indtil videre.

> Problemet opstår ikke ved en kerne 2.4.6 kompileret med samme config.

...men hvorfor 2.4.6 ikke brager ned på samme måde? Tjae... Det ville
jeg også gerne vide.

Mvh

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
"MS Windows has users - GNU/Linux has a community"