Re: [Forum] Question - IPChains

From: Frederik Dannemare <frederik@dannemare.dk>
Date: Sun Jul 15 2001 - 23:36:58 CEST

>shit jeg kan ikke finde et sted og downloade den til Kernel 2.2 -
nogle der kunne give et link ?

>by the way sorry for at sende det samme 2 gange, ved sku ikke hvad
der gik galt..

>- Rune Johannesen

Det er nu ikke det eneste, der er galt. ;) Den er også gal med din
content type:

Lad os endelig holde os til plain text ved postninger til denne liste,
så vi kan undgå diverse obskure html-postninger i fremtiden.

--
Frederik Dannemare, UNIX Sysadmin, TDC Internet A/S
"Linux is not portable (uses 386 task switching etc.), and