RE: [Forum] Hvilken dist til server?

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Sun Jul 15 2001 - 13:03:15 CEST

Det er jo altid et godt spørgsmål ... hvilken dist skal jeg vælge... Jeg
tror det kommer meget an på temperament. Jeg startede selv med slackware,
som var en fed dist, men slackware har sine særhedder. For 3 år siden
skiftede jeg til Redhat (tror den hed 5.0 på daværende tidspunkt) siden har
jeg fulgt med op igennem Redhats dist's, og idag kører jeg så Redhat 7.1.

Jeg bruger stort set kun linux som et server OS, og har altid været tilfreds
med Redhat.

Jeg ved ikke om Redhat er den bedste dist, det er bare den jeg bruger, og
hvorfor skifte, til en anden dist, når man er tilfreds med det man har?

btw: Så tror jeg det er de færreste der vælger en standart
(server)installation og så bare bruger den som den ser ud, så i bund og
grund er det nok lidt ligemeget hvad du vælger.

/Kasper