[Forum] MPlayer på Red Hat 7.1

From: Anders Misfeldt <andefeldt@mail1.stofanet.dk>
Date: Sun Jul 15 2001 - 11:54:29 CEST

Hey

Jeg er ved at prøve at installere SUBJECT, men det går ikke rigtigt. Jeg
har hentet gcc-3.0 og installeret den. Jeg har installeret codec'ne i
/usr/lib/win32 og installeret drivers som der står i INSTALL filen.
Når jeg så prøver at bygge playeren går det galt. configure går fint,
ingen fejl! Men make fejler! Jeg har ikke rettet noget i config.h og
config.mak filerne, for der anede jeg virklig ikke hvad jeg skulle
ændre! Er der nogen som lige kan hjælpe lidt?

Anders Misfeldt