Re: [Forum] digikamera

From: Martin Moller Pedersen <tusk@daimi.au.dk>
Date: Sun Jul 08 2001 - 01:17:13 CEST

-> Når jeg har mit hp 315 tilsluttet under boot-processen, bliver det automatisk
-> konfigureret. Men hvad sker der egentlig? Hvis jeg derimod først tilslutter
-> det efter at have arbejdet ved maskinen i nogle timer, vil det ikke mountes.
-> Jeg er ret træt af at skulle reboote pga. dette. Kan nogen hjælpe?

Det drejer sig vel bare om at indsaette det rigtige module i kernel.
Proev at lave en "lsmod", paa et tidspunkt hvor hp315 er tilsluttet under
boot-processen. Det skulle gerne give dig bl.a. navnet paa hp315 modulet.

Saa kan du i fremtiden skrive "insmod <hp315 modul-navn>".

Mvh
Martin