[Forum] advarsel mod webhoteludbyder

From: <web-pen@worldonline.dk>
Date: Thu Jul 05 2001 - 01:33:04 CEST

Efter 6 måneders erfaring med Viborgnet.dk som webhoteludbyder vil jeg kraftigt fraråde andre at benytte dette firma.
De første 2 måneder fungerede det med forholdsvis få nedbrud, men da jeg bestilte flytning fra en server til en anden i april, blev kun mit site flyttet, mine emailkonti forblev på den gamle server, som jeg så ikke længere havde adgang til. Hvilket betød, at jeg ikke længere kunne administrere eller redigere i dem.
Utallige henvendelse om at få dette ordnet har nu 3 måneder senere ikke resulteret i en løsning trods diverse telefoniske løfter om at få kontiene flyttet.
Et lakonisk svar om, at jeg jo havde fået oplyst servernavnet ved min oprettelse hos firmaet, viste blot, at Viborgnet ikke havde gidet undersøge sagen. For det omtalte servernavn var ikke det oprindelige, men det jeg først blev tildelt i april.
(Hvilket jeg naturligvis har dokumentation for.)
Trods automatiske bekræftelser på modtagelse af flere emailhenvendelser fra mig til firmaet i sidste halvdel af maj, var ovennævnte svar det eneste, jeg modtog. De andre er aldrig blevet besvaret (kundeservice (?) - en by på Mars).

Min rettidige opsigelse bliver heller ikke respekteret (løbende måned + 30 dage).
Næ firmaet forventer så sandelig, at jeg bliver der yderligere et kvartal.
For andre sjove oplevelser med Viborgnet.dk (de respekterer ikke forburgerstyrelsesafgørelser) se www.fraud.dk .
Men prøv dem selv, hvis I tør (?)

venligst

jakob melbye